Middag på jobbet

När jag kom till jobbet idag såg jag att vi serverade falafel som dagens vegetariska rätt. Jag blev jätteglad, för jag älskar falafel men har inte ätit det sen i våras. Men till min besvikelse hann dessa ta slut innan det var dags för min matrast, så jag fick vårrullar istället. Jag hatar vårrullar.



- 2 vegetariska vårrullar
- Grönsaksris
- Tomatsås
- Kidneybönor
- Kikärtor
- Gurka
- Tomat
- Sparris
- Ananas
- Vindruvor
- Äpple
- Ramlösa Granatäpple


Förutom vårrullarna som var lika äckliga som jag förväntat mig, så var det gott och väldigt mättande. Jag har ändå tur som får vegetarisk mat på jobbet!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Det borde vara en självklarhet. Det är så synd att bespisningar både i skolor och på jobb så gott som alltid kör med halvfabrikat. Eller dessa jäkla fyllda paprikor som smakar.. verkligen inte gott.

2009-08-04 @ 13:42:15
URL: http://sanslos.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback