Tofu med potatismos och grönsaker

De säger ju att sjukdomen bryter ut när man stressat mycket och sen slappnar av. I mitt fall skulle det lika gärna kunna bero på att jag slarvat med maten och sömnen sista tiden och inte givit kroppen bästa förutsättningar att stå emot alla virus som sprids. Jag har i alla fall feber och huvudvärk samt vanliga förkylningssymptom. Men jag gör mitt bästa för att hjälpa kroppen besegra viruset; tar tillbaka mina goda matvanor.

Dagens lunch: stekt ört-tofu med potatismos gjord på havremjölk, broccoli och röd paprika.


Kommentarer
Postat av: Katie

Det såg gott ut! Jag har aldrig ätit tofu. Måste kanske prova någon gång.

Jo, här hos mig blev det också förkylning. Jag är övertygad om att det har att göra med lite sömn. För varva ned har jag inte riktigt hunnit med. Det är full fart hela tiden!

2009-09-05 @ 14:42:44
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: hanna

hejhej allt bra idag ?

2009-09-05 @ 17:12:28
URL: http://taiiiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback