Linsfyllt pitabröd

Ställde mig och gjorde en röra med linser, rödlök, tomat, gurka och en vinägrett nu efter jobbet. Allt stoppades i ett varmt pitabröd och på tallriken lades även grönsaker. Efter det tog jag bilder som jag tänkte visa för er.

Precis när jag ätit upp alltihop upptäckte jag att kamerans minneskort redan satt i datorn, och sladden ligger i Linköping - 40 mil bort! Lite sur blev jag.

Dock kan jag säga att det var gott, och det rekomenderas som en enklare lunch eller som en del av en större måltid.

Bild tillagd 14/8-09


Kommentarer
Postat av: Glow

Det låter verkligen kanongott!

2009-07-24 @ 17:13:14
URL: http://afterglow.xpy.se
Postat av: Ema - Metalälskare och Fotonörd

sv: Tack för din anmälan :) tipsa gärna dina läsare om tävlingen så det kommer in ännu mer bidrag.

2009-07-24 @ 17:18:48
URL: http://emaaaaa.blogg.se/
Postat av: Maja

åh, vad surt!



men det låter väldigt gott i alla fall! :)

2009-07-24 @ 17:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback