Lakto-ovo-vegetarisk frukost som garanterat håller dig mätt!

Min näst intill sockerfria helg fortsätter, dock var jag tvungen att få i mig lite koffein i form av svart te. Det faktum att ägget är ekologiskt är jätteviktigt för mig, och nu har ju Valio tagit fram ekologiska laktosfria mjölkprodukter. Det är jag jätteglad för eftersom jag verkligen inte kan äta mjölkprodukter med laktos vilket tidigare har motarbetat min vilja att bara köpa ekologiska mjölkprodukter. Äntligen går det att kombinera!

Dagens frukost: Laktosfri filmjölk med hirsflingor, linfrö och valnötter, ett löskokt EKOLOGISKT ägg, avokado och te med smak av kanel (Lipton Ceylon Gardens).


Kommentarer
Postat av: MANDRAGORA | kattägd narcissistisk vegetarian och blivande prettomorsa

Vilken trevlig blogg du har! Och din fantastiska frukost påminner om vad jag brukar äta. Vegetarisk mat är fantastiskt god.

2009-10-11 @ 12:20:18
URL: http://shakti.blogg.se/
Postat av: Saga

Intressant sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-05-07 @ 12:47:01
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback